Δευτέρα 5 Αυγούστου 2024

Περιπλανώμενος

Σπίτι σου δεν είναι εκεί που γεννήθηκες. Σπίτι σου είναι εκεί όπου όλες οι προσπάθειές σου να δραπετεύσεις σταματούν.

Από την πλευρά μου δεν ταξιδεύω για να πάω κάπου, αλλά απλώς για να πάω. Ταξιδεύω για χάρη του ταξιδιού. Το σπουδαίο είναι να κινείσαι!

Χρωστάμε ενός λεπτού κραυγή, για κάθε στιγμή που σιωπήσαμε.

Έχω χαρακτηριστεί σουρεαλίστρια, αλλά δεν είμαι. Ποτέ δε ζωγράφισα τα όνειρά μου. Ζωγράφισα την πραγματικότητά μου. Όλοι οι πίνακές μου, κουβαλούν το μήνυμα του πόνου. Πίνω για να πνίξω τους πόνους μου αλλά αυτοί έμαθαν να κολυμπάνε.

Η ομορφιά του έρωτα δε βρίσκεται στην αιωνιότητα, βρίσκεται στην προσωρινότητα.

Για εμάς τους εφήμερους θνητούς, η μόνη αιωνιότητα είναι η στιγμή, και είναι προτιμότερο να την πιείς παρά να την κλάψεις.

Ο έρωτας έχει κάτι το τόσο χαρακτηριστικό, που δεν μπορούμε να το κρύψουμε όταν υπάρχει ούτε να τον προσποιηθούμε όταν δεν υπάρχει.

Μπορούμε να εφεύρουμε ρήματα; Θέλω να σου πω ένα: Εγώ σε ουρανώ. Έτσι τα φτερά μου θα απλωθούν τεράστια, για να σε αγαπώ άπειρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.